Zápis do 1. ročníka  

Jedného dňa som prišla domov. Mama mi hovorila, že mi prišiel papier na zápis. Pozrela som si ten papier a tam bolo písané, že ma prijali do školy. Ja som bola šťastná. Na druhý deň som išla do školy a povedala som Lucii, že ma prijali do školy, že aj jej musel prísť papier. Tešili sme sa spolu. Tak štvrtok 27.4.2017 sme išli. Bola to dlhá cesta tak ja a Lucia sme počúvali pesničky, naše mamy sa rozprávali. Ako sme počúvali pesničky tak som pozrela von oknom a Lucii hovorím: o chvíľu vystupujeme. Vystúpili sme a tam nás čakala moja starká, aby nám ukázala cestu do školy. Cestou sme sa rozprávali. Prišli sme do školy a pani učiteľka nás zapísala. Zo školy sme išli k starkej. Trochu sme si oddýchli. Potom Lucia povedala, že sa nudí. Povedala som jej, že by sme mohli ísť do obchodu. Tak sme išli. Vošli sme do jedného obchodu a Lucia si kúpila tričká. Potom som jej hovorila, že poďme, lebo sme nevedeli, koľko je hodín. Tak sme išli. Zistili sme, že prší tak sme rýchlo, utekali domov k starkej. Potom som sa rozlúčila so starkou a išli sme domov.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu